§1
Niniejszy regulamin określa zasady przyjęć w Centrum Harmonii i dokonywania rezerwacji terminów wizyt u Specjalistów na stronie centrumharmonii.pl lub przez telefoniczną rejestrację.
§2
Rezerwacji terminu wizyty u Specjalisty można dokonać przez Internet, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dodatkowo rezerwacji można dokonać dzwoniąc na rejestrację w godzinach jej pracy- numer jest podany na stronie Centrum Harmonii. Grafiki specjalistów są odrębne dla pomocy online i w gabinecie, co widać w formularzu umów wizytę- to odmienne typy wizyt. Dodatkowo w gabinecie specjaliści nie mają sprzętu do połączeń online. Podobnie, pracując online nie są w gabinecie Centrum Harmonii. Zmiana typu wizyty na 24h przed nią to po prostu jej odwołanie.
§3
Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest poprawne wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza rezerwacji udostępnionego na stronie centrumharmonii.pl a następnie opłacenie wizyty przez formularz płatności online – system automatycznie przekierowuje do tej strony po uzupełnieniu swoich danych i określeniu parametrów wizyty. Po opłaceniu wizyty na adres poczty elektronicznej przyjdzie mail z potwierdzeniem rezerwacji i zapłaty, co oznacza, że wizyta została przyjęta. Jeśli wizyta jest umawiana poprzez kontakt telefoniczny z rejestracją, to warunkiem jej przyjęcia jest podanie swoich danych, wybór terminu wizyty oraz opłacenie wizyt – link do płatności przyjdzie w e-mailu o tytule ,,Oczekuje na płatność”. Po opłaceniu wizyty na adres poczty elektronicznej przyjdzie mail z potwierdzeniem rezerwacji i zapłaty. Dopiero wtedy rezerwacja uznawana jest za przyjętą. Link do płatności jest ważny 12 godzin. Jeśli w tym czasie wizyta nie zostanie opłacona, to system anuluje ją automatycznie.
§5
Centrum Harmonii ma prawo anulować rezerwację, jeśli Pacjent nie pojawi się na wizycie o wyznaczonej godzinie i kontakt na podany przez Pacjenta numer telefonu nie będzie możliwy. Centrum Harmonii ma prawo anulować rezerwację w przypadku braku opłacenia przez Pacjenta wcześniejszych wizyt lub w sytuacji nie przyjścia na umówione terminy 2 kolejnych wizyt
§6
Przyjęcie rezerwacji następuje również w przypadku ustnego ustalenia kolejnego terminu wizyty z terapeutą. W tym przypadku obowiązuje też zasada 24 godzin na odwołanie wizyty opisana w §10.
§7
Jeśli wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Specjalisty, zostanie umówiony nowy termin wizyty.
§8
Po zaakceptowaniu lub anulowaniu rezerwacji Pacjent otrzymuje automatyczne powiadomienie wysyłane listem elektronicznym na podany naszej rejestracji lub w formularzu internetowym adres email.
§9
Umówioną wizytę można odwołać lub zmienić jej termin albo typ (online na gabinetową lub odwrotnie) najpóźniej 24 godziny przed wizytą, wyłącznie przez jedną z opcji: kliknięcie opcji anulacji wizyty w mailu potwierdzającym wizytę, pod numerem telefonu +48 576 243 523 lub telefonicznie u swojego Specjalisty
§10
Jeśli Pacjent anuluje wizytę lub zmieni jej termin albo typ wizyty (gabinet na online lub odwrotnie) po przekroczeniu 24 godzin przed sesją, to taka wizyta jest płatna – pełna stawka za daną wizytę. Podobnie, jeśli Pacjent nie pojawi się na wizycie i nie anuluje jej, to ponosi pełny koszt za wizytę.
§11
Dokładamy wszelkich starań, aby wizyty odbywały się w wyznaczonym czasie, jednak w szczególnych okolicznościach mogą się wydłużać. Prosimy o wyrozumiałość w razie ewentualnych kilkunastominutowych opóźnień.
§12
Ceny znajdujące się w formularzu rezerwacji wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
§13
Płatność za wizytę regulowana jest szybkim przelewem online lub gotówką.
§14
W przypadku Pacjentów będących w terapii inne warunki rezerwacji i anulowania terminów wizyt są dodatkowo omówione w kontrakcie terapeutycznym.
§15
Warunkiem rezerwacji terminu wizyty jest zapoznanie się przez Pacjenta z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień.
§16
Możliwe są zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany te nie muszą być podane do wiadomości Pacjenta. Rezerwacje złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
§17
Niektórzy specjaliści pomagają dzieciom i nastolatkom- usługa ,,pomoc psychologiczna dla nieletnich + rodzic”. Przed umówieniem wizyty należy sprawdzić biogram specjalisty lub zadzwonić na rejestrację i upewnić się od jakiego wieku dany terapeuta prowadzi osoby nieletnie. OBECNOŚĆ RODZICA JEST KONIECZNA PODCZAS PIERWSZYCH SPOTKAŃ Z PSYCHOLOGIEM ORAZ PRZYNIESIENIE PISEMNEJ ZGODY O TREŚCI: ,,Wyrażam zgodę na konsultacje i ewentualna terapię mojego dziecka … Numer Pesel:… i czytelny podpis opiekuna prawnego.” Przed wizytą należy też skontaktować się z terapeutą,by poznać jego zasady przyjmowania osób nieletnich – system rezerwacji poda e-mail terapeuty w wiadomości e-mail potwierdzającej wizytę.
§18
Centrum Harmonii jest prowadzone przez firmę Handlowo-Usługową Jacek Dudziński, z siedzibą przy ul. Jemiolowej 16/10 we Wrocławiu – REGON: 931999282, NIP: 8941823258. Reklamacje można składać na adres e-mail kontakt@centrumharmonii.pl Wniosek reklamacyjny zostanie rozpatrzony do 14 dni.
§19
Jeśli wizyta została odwołana lub zmieniono jej termin nim upłynęły 24 godziny przed wizytą, to opłata za wizytę zostanie zwrócona. Zwrotów dokonujemy przelewem w ciągu 21 dni. W celu uzyskania zwrotu prosimy o wysłanie wiadomości na nasz adres e-mail: kontakt@centrumharmonii.pl i podanie numeru rezerwacji, imienia i nazwiska osoby zapisanej na wizytę oraz daty spotkania.